The Witcher Türkiye
Advertisement
The Witcher Türkiye
Tw3 achievements bookworm unlocked.png
"Devam etmek istediğine emin misin?"
Kitaptan / oyundan spoiler içeren sayfadasın!

Ak Bostan, Temerya sınırları içerisinde yer alan, meyve bahçelerinin dallarının beyaz çiçeklerle dolu olduğu ünlü bir bölge ve köydür. Ismena nehri köyün içinden akar ve kuzeye devam eder.

Ak Bostan Savaşından sonra köy bağımsızlığını kaybetmiş ve Nilfgaard tarafından istila edilmiştir.

Bölgenin kuzeybatı tarafında, nehrin ağzına yakın bir noktada Yüzbaşı Peter Saar Gwynleve tarafından yönetilen Nilfgaard Garnizonu bulunur. Aşağıda listelenen satıcılara ek olarak bölgede altı adet Kudret Alanı bulunmaktadır. İkisi Quen ve her işaret için birer tane kudret alanı.

Geliştirici Yorumu[]

Oyun, ilk bakışta neredeyse oldukça sade görünen bir ortamda, küçük bir Temerya köyünün yakınlarında başlar. Açık bir gökyüzünün altında, meyve bahçelerindeki ağaçlar beyaz çiçeklerle doludur. Bölgenin görünenden farklı olduğunu anlamak biraz zaman alıyor: yıkılan çatılar, yol kenarlarında devrilmiş yük arabaları, terk edilmiş çiftlik evleri.. Sıcak, güneşli bir bahar mevsimi ile yıkım ve çatışmanın yaşandığı bir alanın birleşmesiyle oluşan manzara, oyunun atmosferine renk ve güven veriyor. Bu topraklarda savaş, gerçekte olduğu gibi hava durumuna veya hangi mevsimde olunduğuna bakılmaksızın bölge halkının yaşamını etkilemeye devam ediyor.

Önemli Kişiler[]

Mekanlar[]

Notlar[]

  • The Witcher 3: Wild Hunt'te yaptığınız tercihlere göre bölgenin kontrolü el değiştirmektedir. Dijkstra yada Radovid seçerseniz bölgenin kontrolü Redanya'da, Emhyr yada İmparatoriçe Ciri'nin yönetiminde bölgenin kontrolü Temerya denetiminde olur.
    • Eğer bölge Temerya'nın kontrolünde olursa, yöneticisi Lord Dagborg olacaktır.

Galeri[]