The Witcher Türkiye
Advertisement
Tw3 achievements geralt the professional unlocked.png
"Devam etmek istediğine emin misin?" - Kitaptan / diğer uyarlamalardan spoiler içeren sayfadasın!

Bastien Vildenvert Üçüncü Kuzey Savaşı sırasında yapılan Ak Bostan Savaşı'da savaşan ve Husar adında tazısı olan bir Temerya askeridir.

Hayatı

Üçüncü Kuzey Savaşı sırasında Bastien, Ak Bostan'da yaşarken Temerya Ordusu'na alındı. Askere gitmemek için başparmağını kesen kardeşi Dune'un aksine, Bastien bunu yapmadı.

1272 ilkbaharında Bastien, Nilfgaard ile ve Temerya güçlerinin karşılaştığı Ak Bostan yakınlarındaki bir savaşa katıldı. Savaş sırasında yaralandı ve yaralı bir Nilfgaard askeri olan Rhosyn tarafından kurtarıldı ve ikisi birlikte savaş alanından uzaklaşarak yakınlarındaki ormanda bulunan terk edilmiş bir kulübeye sığındılar. Yaraları sebebiyle hareket edemedikleri için burada birkaç gün boyunca birbirlerine hikayeler anlatarak zaman geçirmeye çalıştılar. Bu arada Bastien'in kardeşi Dune, Bastien'i veya cesedini bulma konusunda yardım talebinde bulunarak kayıp ilanı verdi; en azından ölmüşse bile gömebilmek için. Bu yardım talebine karşılık Geralt yardım etmeyi seçebilir. Seçtiği takdirde savaş alanına gitmesi gerekir.

Geralt Bastien ve Rhosyn'i Husar yardımıyla bulursa:: Dune'u Nilfgaardlı askerin onlarla kalmasına izin vermeye ikna edebilir ve hepsi, Rhosyn'in de onlara yardım ettiği Ak Bostan Hanı'nın doğusundaki çiftliklerine gider.

Geralt kayıp kardeşi bulamazsa yada Vizima'ya gittikten sonra bulursa:: Bastien ve Rhosyn, yaralarını kendi başlarına tedavi edemeyecek kadar çok şiddetli olduğu için kulübede öldüler.

Geralt onları Dune ile konuşmadan önce bulursa: Dune'u Nilfgaardlı askeri yanlarına almaya ikna etmek için orada olmayacak. Bastien hayatta kalırken, Rhosyn kulübede yalnız ölecek.

İlgili Görevler

Advertisement