FANDOM

Ciri'nin Hikayesi: Yarış The Witcher 3: Wild Hunt Bölüm 1'de yer alan ana görevlerden biridir ve Ciri ile alakalı ikinci görevdir. Ciri, Phillip Strenger'ın konuğu olarak kalırken gerçekleşen olay anlatılır.

Oynanış Edit

Görev, Baron ve adamlarının, Ciri'nin avcılık becerileri sayesinde avladığı domuzu şişe geçirdikleri ateşin çevresinde, neşeli bir sohbetle başlar. Adamların sorularına istediğiniz yanıtı verebilirsiniz. Biraz şakadan sonra Ciri, barona bir at yarışında meydan okur ve baron meydan okumayı kabul ederek yarışın ertesi sabah başlayacağını söyler. Sahne biter ve ertesi sabahtan, at yarışına hazırlandıkları bir sahneyle başlar.

Haritada belirtilen yol boyunca yarışın; yarış sonucunun göreve bir etkisi olmamasına rağmen kazanmak oldukça basit. Ciri bitiş çizgisine ulaştığında, birbirlerini tebrik ederler ancak hemen ardından bir çığlık sesi duyarlar ve basilisk ortaya çıkar. Ciri ve baron kılıçlarını çeker ve hikaye burada sona erer.

Görev hedefi, aşağıdaki koşullara göre değişecektir:

  • Ormanın Hanımları ana görevi henüz tamamlanmamışsa, Geralt, Anna'nın nerede olduğuna dair daha fazla kanıt bulmak için yeni bir hedef alacaktır.
  • Ormanın Hanımları ana görevi tamamlanmışsa, Geralt, Anna ile ilgili öğrendiklerini Barona anlatması gerektiğiyle ilgili yeni bir hedef alacak ve Baron, Ciri'yle yaşadıkları basilisk olayını tamamlayacağı Ciri'nin Hikayesi: Gölgelerden Çıkan hikayesini anlatmaya başlayacak.

Günlük Kaydı Edit

Baron, Ciri'yi tıpkı kızı gibi (hatta daha da güzel) ağırladı çünkü bir domuzu katletmek, ne yazık ki pek az babanın kızıyla paylaşmak isteyeceği türden bir keyifti. Av konusundaki hüneri ve atlara olan tutkusundan ötürü, baronun adamları bile ondan hoşlanmaya başlamışlardı. Bir gece, bir kamp ateşinin başında başarılı geçen bir avı kutlarken, Ciri bir bahse tutuştu: Eğer baronu at yarışında yenerse baronda ona istediği atı verecekti. Baron meydan okumayı kabul etti.
Vakit geçirme amacı taşıyan yarış, çok geçmeden farklı bir şekle büründü. Kafa kafaya giden Ciri ve Baron, bitiş çizgisi görevi gören kuleyi tam görmüşlerdi ki bir basilisk belirerek kulenin altına indi ve korkunç bakışlarını onlara doğru çevirdi.

Hedefler Edit

  • Baronu at yarışında alt et.