FANDOM

Tw3 achievements bookworm unlocked
"Devam etmek istediğine emin misin?"
Kitaptan / oyundan spoiler içeren sayfadasın!

"Dört Altın" Dünyanın Ucu kısa hikayesini baz alan, Netflix The Witcher dizisinin ikinci bölümüdür.

Karakterler Edit

Özet Edit

Zorbalığa uğrayan ve ihmal edilen Yennefer, şans eseri bir kaçış yolu bulur. Sözde bir şeytanı avlayan Geralt'ın işleri yolunda gitmez. Ciri kalabalık bir gruba sığınır.

Geralt'ın zamanıEdit

Geralt vasat bir ozan Jaskier ona gelip performansının nasıl olduğunu söylemesi için ısrar edene kadar tavernanın bir köşesinde içkisini yudumlamaktadır. Geralt ona şarkısındaki yaratıkların olmadığını söyler. Jaskier Geralt'ın kim olduğunu anlamıştır ve tavernada yüksek sesle witcherın ismini söyler. Bunu duyan Nettly adında bir çiftçi, 150 duka karşılığında tahılını çalan bir "şeytan"ı öldürmesi için Geralt'ı işe alır.

Geralt "şeytan"ın peşine düştüğünde Jaskier'de onu takip eder. Sonunda Geralt 'şeytan' olduğu ileri sürülen Torque adlı bir Silvan ile karşılaşır. Torque'yi yakaladığı sırada bir elf Geralt'a arkadan saldırır ve onu bayıltır.

Geralt ve Jaskier, kendilerini hasta olan bir elf olan Toruviel tarafından sıkıca bağlanmış olarak bulurlar. Elflerin kralı Filavandrel, Silvan'ın evlerinden zorla sürülen hasta ve aç kalmış halkına yardım etmek için yiyecek ve ilaç çaldığını açıklar. Bu durum, elflerin 'altın' saraylarına çekilmek için topraklarını insanlara bıraktığını düşünen Jaskier'in kafasını karıştırmıştır.

Geralt, Filavandrel'e başka bir yere gitmelerini ve insanlarla birlikte yaşamayı öğrenmelerini, beceremezlerse medeniyetlerini yeniden kurmalarını tavsiye eder ve kendisinin de insan olmadığını, hayatta kalabilmek için onlarla yaşamayı öğrendiğini söyler. Filavandrel onların gitmesine izin verir. Geralt kontrat için çiftçiden aldığı dukayı şükranlarını sunarak elflere bırakır ve Jaskier, yaşadığı bu maceradan yeni bir şarkı söylerken Geralt onun arkasından gelir.

Yennefer'ın zamanı Edit

Yakında

Ciri'nin zamanı Edit

Yakında