The Witcher Türkiye
Advertisement
Tw3 achievements bookworm unlocked.png
"Devam etmek istediğine emin misin?" - Kitaptan / diğer uyarlamalardan spoiler içeren sayfadasın!
Tw3 achievements bookworm unlocked.png
Tw3 achievements master marksman unlocked.png
"Çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz"
Bu sayfa henüz tamamlanmamış. Bu uyarı kaldırılıncaya kadar yazıda eksiklikler/bozulmalar meydana gelebilir. Sayfayı olabildiğince hızlı bir şekilde düzenleyerek size daha fazla rahatsızlık vermek istemiyoruz.

Sub-Pages:

Big Quote Left.png
...iki kötülük arasında seçim yapacaksam, hiç yapmamayı tercih ederim
Big Quote Right.png
- Geralt, s. 136 Son Dilek

Rivyalı Geralt, Andrzej Sapkowski'nin yazmış olduğu Witcher serisinin ve CD Projekt RED tarafından geliştirilmiş The Witcher oyun serisinin ana karakteridir. Tüm witcherlar gibi, Geralt'ta kiralık bir canavar avcısı ve insanüstü yeteneklere sahip bir kılıç ustasıdır.

Geralt, Ot Sınavı sırasında witcherlara yeteneklerini veren mutajenlere karşı beklenmedik bir direnç göstermiş, bunun neticesinde fazladan deneysel mutajene maruz kalmıştır. Bu fazladan mutajenler Geralt'ın saçlarını beyazlaştırmış, diğer witcherlardan daha hızlı, daha güçlü ve daha dayanıklı olmasını sağlamıştır.

Geralt, Kadim Dil'de "Beyaz Kurt" anlamına gelen Gwynbleidd olarak da bilinir. Bu takma adı ona Dryadlar vermiştir. Ayrıca Blaviken Kasabası'nda yaşadığı olayların neticesinde Blaviken Kasabı lakabını almıştır.

Geralt, unvanına rağmen Rivyalı değildir. Annesi Visenna tarafından witcherlara bırakıldıktan sonra, Kaedwen bölgesinde yer alan Kaer Morhen'de Vesemir tarafından yetiştirilmiştir. Müşterilerine daha güvenilir görünmek amacıyla uygun bir isim seçilmesi istenilmiştir. İlk tercih olarak "Geralt Roger Eric du Haute-Bellegarde" seçmiş olmasına rağmen bu seçim Vesemir tarafından aptalca ve gösterişli olduğu gerekçesiyle reddedilmiştir. "Rivyalı" ismi daha basit ve güven vericiydi ve Geralt bunun üzerine Rivya aksanı öğrenmiştir.

Daha sonra, Lyria Kraliçesi Meve, Geralt'ın Yaruga Köprüsü Savaşı'nda gösterdiği cesaret ve başarıdan ötürü ona resmi olarak "Rivyalı" ünvanı vererek şövalye ilan etmiştir.

Hayatı

Çocukluğu

Geralt, büyücü Visenna ve muhtemelen savaşçı olan Korin'in oğludur. Çok küçük yaşta annesi tarafından Kaer Morhen'deki Kurt Okulu'na götürülmüş ve witcher olarak eğitilmeye başlanmıştır. Witcherlara yeteneklerini veren bir çok sınavdan ve mutasyondan kurtulmuş ve ot sınavını geçmiştir. Geralt'ın yoğun eğitimi ve maruz kaldığı fazladan mutajenler, kendisine önemli derecede güç, hız, dayanıklılık, direnç, iyileşme, duyu, hastalıklara ve zehirlere karşı bağışıklık ve acıya karşı direnç kazandırmıştır.

Gençliği

Aşağıdaki bilgiler çizgi romanlara dayanmaktadır ve Andrzej Sapkowski'nin eserleriyle çelişebilir.

Witcher okulundaki eğitimi sırasında Gweld ve Eskel dahil birkaç öğrenciyle arkadaş olmuş ve bir öğrencinin ölmesine neden olan Vesemir tarafından sert koşullarda eğitim görmüştür.

Geralt, Ormanın Gözü Sınavında gözleri bağlanarak ormana bırakıldı ve sabaha kadar orada kalması gerekiyordu, aksi durumda sınav başarısız olacaktı. Vranlar tarafından saldırıya uğramış kamp alanını bulmak için insan-olmayanların bölgesine giden Aideen isimli bir elf tarafından bağlarından kurtarıldı. Daha sonra bazı Kedi Okulu witcherlarının eğitim alanına rastladılar. Aideen, efendisine geri dönmeden önce Geralt'ı tekrar bağladı ve bölgeden ayrıldı.

Daha sonra, Kral Radowit II tarafından Kurt Okulu ile Kedi Okulu witcherları arasında, birbirlerine yeteneklerini sergileyecekleri bir turnuva düzenlendi. Turnuvanın asıl ama Kurt Okulu witcherlarını öldürmekti. İlk turda Geralt ve Gweld karşı karşıya geldiler ve kısa bir süre sonra ikisi de bu turnuvanın bir düzmece olduğunu anladılar. Bu sırada bir druid, Gweld'e büyü yaparak Geralt'a saldırtmış ve Geralt'ı arkadaşını öldürmeye zorlamıştır. Hemen ardından da Radowit yönetimindeki askerler witcherları katletmeye başladılar. Geralt atıyla kaçmayı başarsa da Radowit tarafından kellesine ödül konulmasına engel olamadı.

Geralt, ormanda tekrar Aideen ile karşılaştı. Radowit ve Kedi Okulu'nun ihanetini yaşlılara bildirmek üzere Hertch'e yolculuk yaparken Aideen'in uyarılarına rağmen Radowit'in adamlarından birini öldürmüştür.

Çizgi roman lore içeriğinin sonu.

Eğitimdeki başarılarından ötürü, fazladan deneyler için seçildi ve bu deneylerden kurtulan tek witcher oldu. Beyaz saçları bu deneylerin yan etkisi oldu. Eğitimini bitirdikten sonra Geralt, tüm atlarına vereceği isim olan Roach adlı bir atla kıtayı dolaşmaya başladı ve böylelikle canavar avcısı oldu.

İlk Canavarı

Geralt, Kaer Morhen'den ayrıldıktan yaklaşık 50 mil(80 km) sonra ilk canavarı ile karşılaştı. Bu canavar küçük bir kıza tecavüz etmeye çalışan kel kafalı, çürük dişli bir hayduttu ve yanında çetesi vardı. Kel adam, Geralt yanlarına gelip duruma müdahale edinceye kadar kıza tecavüz etmeye, diğerleri de kızın babasını tutmaya çalışıyordu. Genç witcher, bir teşekkür beklentisiyle olaya müdahale etse de, çetenin diğer üyeleri ve kızın babası oradan kaçarak uzaklaşmışlardı. Kel adamın kanı witcherın ellerine bulaşmış, küçük kız çığlık atarak histeri nöbetine girip bayılmıştı.

Blaviken Kasabı

Geralt, bilinmeyen bir süre sonra Kovir Kralı Idi için amphisbaena (hem başında hem kuyruğında kafası olan yılan benzeri su yaratığı) öldürdü. Ödül için mahkeme salonuna gittiğinde kralın büyücü danışmanları Zavist ve Stregobor, krala Geralt'ın şarlatandan bir farkının olmadığını söylediler. Kral witchera ödeme yapmadığı gibi 12 saat içinde Kovir'den ayrılmasını istedi. Kralın bozuk saati nedeniyle neredeyse bunu da başaramayacaktı.

Geralt iki yıl sonra, Blaviken'i ziyaret etti. Blaviken muhtarı Caldemeyn, Geralt'ın son ziyaretinden bu yana uzun yıllar geçtiğini ve onu görmekten mutlu olduğunu belirtti. Geralt, kasabanın biraz dışında öldürdüğü bir kikimora için ödül almaya gelmiş ancak beklediği teklif gelmemişti. Gardiyanlar, yaratığın Üstat Irion'un işine yarayabileceğini belirttiler. Geralt, büyücünün kulesine vardığında Üstat Irion'un aslında Stregobor olduğunu gördü. Witcher ve büyücü yalnız kaldıktan sonra geçmiş olayları tartıştılar ve Geralt, Stregobor'un eski Kovir Kralı Idi'yi nasıl kandırıp kendisine ödeme yaptırmadığını alaycı bir şekilde anlattı. Geçmişin geçmişte kaldığını belirten Stregobor, Geralt'ın yardımına ihtiyacı olduğundan bahsetti: bir haydut çetesi ve Renfri isimli çete lideri, onu öldürmek için kasabadaydı ve bu nedenle witcherdan Renfri'yi öldürmesini istedi. Geralt, bu sorunun kendisini ilgilendirmediğini belirtip büyücünün yanından ayrıldı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Geralt ve Caldemeyn, kasabanın hanı ve Renfri'nin kaldığı Altın Avlu'ya gittiler. Geralt, lider hariç bütün çete üyeleriyle karşılaştı ancak hiçbiri işbirliğine yanaşmaya niyetli değildi. Onbeş, witchera şakalar yaparak onu yumruk dövüşüne çağırdı. Dövüşe hazırlandıkları sırada Renfri ortaya çıktı ve Geralt ve muhtar ile konuşmaya gitti. Muhtarın kasabadan ayrılmasını aksi takdirde hapse atılacağı yönündeki tehdidine Renfri, Kral Audeon mühürlü, kendisinin Hengfors ve Arcsea'da dokunulmazlığı olduğunu gösteren mektubu göstererek yanıt verdi. Kısa bir tartışmanın ardındanGeralt ve Caldemeyn'in yanından ayrıldı.

Aynı gece, Geralt Caldemeyn'in evindeki misafir odasına gittiğinde, yatağında Renfri'yi kendisini beklerken buldu. Renfri Geralt'a, bir zamanlar Creyden'de prenses olduğunu, kara güneş sırasında doğduğu için Stregobor'un kendisini öldürtmeye çalıştığını, kendi krallığından uzaklaştırıldığını, peşinden sürekli suikastçiler gönderildiğini ve nasıl hayatta kaldığına varıncaya kadar tüm geçmişini anlattı. Daha sonra Geralt'tan büyücüyü öldürmesini istese de Geralt bir kez daha tarafsız kalmayı seçti ve kasabadan ayrılması gerektiğini belirtti. Renfri, Tridam ültimatomundan bahsedip ertesi gün kasabadan ayrılacağını belirtti. Geçmişi ve ehvenişer hakkında biraz daha konuştuktan sonra Geralt ile yattılar.

Ertesi sabah Geralt, Caldemeyn ve ailesi ile kahvaltı yaparken, Caldemeyn ona Tridam ültimatomunun ölümcül anlamını açıkladı. Geralt, yılın en işlek günü olduğu için Renfri'nin pazar yerindekileri rehin alacağını fark etti ve kılıcını kaptığı gibi pazar yerine koştu. Pazara vardığında, Renfri'nin Stregobor'a ültimatom vermek için kuleye gittiğini çetenin diğer üyelerinden öğrendi. Risk almak istemeyen Geralt, Renfri gelmeden önce kasaba halkının önünde bütün çeteyi öldürdü. Kuleden dönen Renfri ise Geralt'ı dövüşe zorladı ve öldü. Renfri öldüğünde, tüm olayları kristal küresinden izleyen Stregobor pazar yerine geldi ve cesede otopsi yapmak istedi. Ancak Geralt, Renfri'nin vücuduna dokunursa büyücüyü öldürmekle tehdit etti. Büyücü Kovir'e geri dönmek için kasabadan ayrıldı. Kasaba halkı rehin alınıp öldürülmeye ne kadar yakın olduklarını bilmeden, Caldemeyn onları durdurmak için araya girene kadar Geralt'a taş atmaya devam ettiler. Caldemeyn Geralt'ın ayrılmasını ve asla Blaviken'e dönmemesini istedi.

Dandelion ile Maceraları

Geralt, bir witcher işi için Guleta'da iken, ilerleyen zamanlarda en iyi arkadaşı olacak ozan Dandelion ile karşılaştı. Dandelion, dört iri erkek kardeşi olan bir kadın ile müzisyenlere ayrılmış podyumun altında yattığı için şehirden kaçması gerekti. Geralt ile birlikte kasabadan kaçan Dandelion güneydoğuya, Dol Blathanna'ya giderken Geralt'a arkadaşlık etti.

Guleta'nın ardından, Geralt ve Dandelion iş bulmak için Yukarı Posada'ya uğradılar ancak halkın mevcut bir canavar sıkıntısı olmadığı gibi, olanların bahsettiği yaratıklar da uydurma, masallarda anlatılan türdeydi. Bu yüzden başka bir yerde iş bulabilmek için oradan ayrıldılar. Ancak henüz çok fazla uzaklaşmamışlardı ki, onları Posada'da gören Nettly isimli genç, elinde Geralt için bir iş olduğunu belirtti.

Yennefer ile Tanışması

  • Yakında

Vengerberg'de Kalması

Rinde'deki olaylardan sonra Geralt ve Yennefer, zamanlarının çoğunu Yennefer'ın Aedirn sınırları içerisinde yer alan Vengerberg'deki evinde geçirmeye başladılar ve burada, doldurulmuş tek boynuzlu at da dahil olmak üzere çeşitli büyülü nesnelerle, sıradışı durumlarda seks yaptılar. Yarım yıl kadar sonra Geralt, Yennefer'ın sahiplenici davranışlarına daha fazla tahammül etmemek için şehirden ayrılmaya karar verdi; gece yarısı bir gül ve bir mektup bırakarak şehirden kaçtı.

Lanetli Prenses

  • Yakında

Ejder Avı

  • Yakında

Aedd Gynvael

Bir süre sonra Geralt ve Yennefer, Narok'daki Aedd Gynvael şehrine seyahat etti ve şehirde kaldıkları süre boyunca Geralt, kanalizasyonlara musallat olan bir zeugl kontratı aldı. Canavarla savaşırken, çöp yığınının içine gömülerek olduğu yerde sıkıştı ve pisliğe bulaştı. Öldürücü darbeyi vurduktan sonra canavarın sümüğü ve safrası, witcherın üstüne dökülerek iğrenç kokuyu iyice çekilmez kıldı.

Geralt, Yennefer ile kaldığı hana döndükten sonra Yennefer, Geralt'ın kokusunun iğrenç olduğunu ve yıkanması gerektiğini belirtti ve ardından zeugl ile mücadelesini tartıştı. Daha sonra Geralt'ın kıskandığı büyücü Istredd'i tartıştılar. Şehirdeki planlarını tartıştıktan sonra seviştiler.

Kişilik

Çoğu zaman ilgisiz, alaycı ve tehditkar biri olabilir. Dandelion, onun dışa dönük soğuk doğasına rağmen, aslında sadık bir arkadaş, iyi mizahlı bir adam ve sağlam bir tavsiye verici olduğundan bahseder. Geralt, kitaplarda ve oyunlarda, Blavikenli Caldemeyn, Zoltan ve tabii ki Dandelion gibi Kuzey Diyarı'nda birçok dost edinmiştir. Ayrıca arkadaşlarına karşı çok koruyucu ve sadıktır, kendi için değerli olanlarla uzun bir arkadaşlık sürdürmeye hazırdır. Sevecen kişilere karşı da sevecen olabilir. 

Geralt'ın video oyunlarında yoğun ve kasvetli olayları son derece ustalıkla çözdüğünü ve herkesin kılıç çekmeden önce evine dönmesini herşeyden çok istediği gösteriliyor. Diyardaki en az 97 yıllık tecrübesi, onu zalim ve üzücü bir insan yapıyor. Aptal olduğunu düşündüğü kişileri küçümseyip hakaret ediyor, arkadaşlarına karşı da sadık olarak gösteriliyor. 

The Witcher 2: Assassins of Kings oyununda, oyuncunun tercihine bağlı olarak Triss Merigold'u Nilfgaard'dan kurtarmak için Temerya'nın geleceğini tehlikeye atabilir. Dünyanın Kenarı öyküsünde de Scoia'tael'den Dandelion'ı bırakıp kendisini öldürmelerini talep ediyor. 

Geralt kitaplarda tıpkı bir insan gibi, sık sık pişman oluyor, bazen duygusal çöküntüye uğruyor. Hatta witcher olmayı bırakmayı bile istediği oluyor. 

Geralt'ın kızıl saçlı kadınlara ve sahireleri karşı bazı zayıf yanları var, seride bu yönlerin birçok örneği de var.  

Miras

Tüm olaylar ve Geralt'dan sonra, yüzyıllar boyunca Geralt ile Ciri'nin hikayesi popüler bir destan hâline geldi. Bu hikayelerin başlıca kaynakları Dandelion'ın türküleri ve ozanın otobiyografisi Yarım Yüzyıl Şiiri'ydi. Ancak Dandelion, gerçeğin tamamını anlatmaktan hoşlanmazdı ve sonuç olarak, Geralt ve Ciri'nin maceralarının birçoğu basitleştirilmiş, çocuk hikayeleri de dahil olmak üzere geniş çapta yayılmıştı.

Gelecekte uzun yıllar boyunca, Sahire Nimue verch Wledyr ap Gwyn ve yardımcısı Condwiramurs Tilly, Geralt ile Ciri'nin hikayesini iyice araştırıp gerçekte onlara neler olduğunu belirleme girişimlerinde bulundu.  

The Witcher

Abigail: Witcherların iki kılıç taşıdığını duydum - canavarlar için gümüş ve insanlar için çelik...
Geralt: İkisi de canavarlar için.

- Abigail ve Geralt silahları tartışırken, The Witcher

Giriş Bölümü

  • Yakında

Bölüm 1

  • Yakında

Günlük Kaydı

  • Yakında

The Witcher 2: Assassins of Kings

Geralt
  • Yakında

Günlük Kaydı

İşte kahramanımız: daha küçük yaştayken mutasyonlara maruz kalmış ve çok yoğun bir kılıç ve büyücülük eğitiminden geçmiş, insanüstü bir canavar katili. Daima parasız olan ve koruduğu kişiler tarafından sıkça horgörülen kahramanımız, dünyayı gezerek iş aramaktadır. Kader ona karşı pek merhamet göstermeyerek önüne sürekli engeller çıkarır ama o asla mücadeleyi bırakmaz. Dilenen bir evsiz serserinin üzerindeki pireden daha fazla tereddüte sahiptir. Bir grup serseri yolunu kesip bıçak çektiğinde bile şüpheler içini kemirmeyi sürdürür. O iyi biri mi? Hiç sanmıyorum. İnsaniyetini korumaya çalışıyor mu? Öyle olduğuna inanıyorum.
Rivyalı Geralt'ın bir defasında öldüğünü de söylemem lazım. En azından herkes öldüğünü düşünmüştü dyelim. Geralt, Rivya'da yaşanan bir katliam sırasında insan olmayanları korumaya çabalamış fakat yenik düşmüştü. Bir sandala konularak sisin içine doğru denize bırakılmış ve nihayetinde aradığı huzuru bulmuştu. Ama bu uzun sürmemişti. Çünkü, daha sonra değineceğimiz güçler sayesinde witcherların eski hisarını savunmak için Geralt tam vaktinde geri dönmüştü. Akabinde de, kendilerinden çalınan gizemleri geri almak için bir göreve çıktı. Yolculuk boyunca, Scoia'tael ayaklanmasında rol aldı, güçlü bir suç teşkilatını çökertti ve Yanan Gül Tarikatı'nın Büyük Ustası'nı öldürdü. O sırada da ne kadar iyi bir sevgili olduğuna dair ünü gittikçe büyüyordu. İşte, Geralt böyle biri. Bütün bunlar yetmezmiş gibi, bir de Temerya Kralı Foltest'e düzenlenen suikast girişimini de önleyerek kralın en çok güvendiği kişilerden biri haline gelmişti.

The Witcher 3: Wild Hunt

Üçlemenin son oyunu, öncekiler gibi Geralt'ın maceralarını konu alıyor. Witcher 2'deki olayların ardından Geralt hafızasına kavuşmuş ve yeni bir yolculuk hazırlıklarına başlamıştır. Witcher 3'te, tek ailesi olarak gördüğü birisi için yollara düşüyor: Ciri. Yolculuk boyunca Geralt, sevdiği insanları korumak ve kurtarmak için Vahşi Av ile yüzleşmesi gerektiğini biliyor.

Yeni açık dünya oyununda Geralt, hem ana hikaye hem de yan görevleri tüm olayların bir parçası olarak tamamlama fırsatına sahip. Ayrıca eski dostları Dandelion ve Vesemir ile potansiyel sevgilisi Triss Merigold ve Yennefer ile de etkileşime girecek.

Günlük Kaydı

Pek çok kişi Rivialı Geralt ile benim, yani Dandelion'un bunca yıldır paylaştığı dostluğu anlayamıyor. Birlikte vakit geçirmeye ilk başladığımızda garezi olan kişiler benim boğazımı kesip cesedimi bir ağaç kovuğuna atmasının yerinde olacağını söylemişti, tabii başka birini aynını ikimize yapmaya kışkırtmadan hemen önceydi bu. Bu kişiler kıskançlığından böyle konuşuyor. Zira Geralt benim çok değer verdiğim bir dostumdu ve o da pek çok defa bu gerçeği yeterince kanıtlayacak şeyler yapmıştı.
Dünyaca ünlü yaratık avcısı, Kadim Dilde Gwynbleidd olarak yada o kadar kadim olmayan (ama bir o kadar asil olan) dilde Ak Kurt olarak bilinen adam hakkında pek çok şey söyleyebilirdim. Çünkü Rivialı Geralt gerçekten de eşi nadir bulunan birisiydi. Kısa bir karşılaşmanız olduysa ona, kılıç sallayan, basit bir canavar yakalayıcısı, kirli bir mesleğin kavgacı icracısı gibi ifadelerle etiketleyebilirsiniz ancak onu yakından tanıdığınızda sonsuz derinliklerin, benzersiz görüşlerin ve dünyaları aşan geniş bir tecrübeye sahip bir kişi olduğunu göreceksiniz.
Dışardan bakıldığında içine kapank, pek konuşmayan biridir hatta huysuz biri olduğu bile söylenebilir ancak bu dış görünüşün altında denizlere sığmayacak kadar fazla iyi niyet, iyi espri anlayışı ve ister iyi bir tavsiye olsun ister kılıcının usta bir şekilde kullanılması olsun dostlarına daima yardım etmeye hazır bir dürüstlüğü olan bir kişi yatmaktadır.
Anlamsız, sahte bir alçak gönüllülüğü bir kenara bırakarak şunu söyleyebilirim ki onun hikayesine yaşayan herkesten çok daha iyi biliyorum. Hem iyi hem kötü günlerinde onunla birlikte olarak akıllıca tavsiyelerim, sıcakkanlı sözlerim ve keskin zekamla yardımcı oldum. Sonuç olarak, hem daha önceleri hem de şu an dahil olmak üzere onun hikayesinin önemli bir parçasıyım. Dolayısıyla, günlüğüme devam ederek yaptıkları ve başarılarının bir sonraki bölümünü de yazıya dökmeyi, gelecek nesillerin yararı için, bir görevim olarak görüyorum.

Hearts of Stone ek paketi

Profesyonel bir canavar avcısı olan Rivialı Geralt iş başında. Bu sefer, Velen'in ve Oxenfurt'un kuytu köşelerinde ve tenha sokaklarında Ayna Ustası olarak bilinen gizemli birisiyle yaptığı anlaşmayı yerine getirmeye çalışıyor. Radenyalı asilzade, acımasız bir haydut grubunun lideri ve aynı zamanda ölümsüz olan Olgierd von Everec tarafından işe alınıyor. Derin bir kandırma-aldatma olayının içine düştüğünü fark eden Geralt, gizemi çözmek ve görevi tamamlamak için tüm kurnazlığına ve gücüne ihtiyaç duyacak.

Blood and Wine ek paketi

Rivialı Geralt olarak tekrar iş başındayız. Bu sefer savaşın uğramadığı bir ülkeye seyahat ediyoruz: Nilfgaard'a bağlı bir krallık olan Toussaint'a. Burada krallığı korkutan bir canavarın korkunç sırrını çözmemiz gerekiyor. Tüm yollar tehlikeli ve ölümcül. Sadece bir witcher bu gizemi çözebilir.

Görünümler

Kitaplar

Çizgi Romanlar

  • The Witcher: Tilki Çocuklar
  • The Witcher: Camlar Konağı
  • The Witcher: Devletin Hikmeti
  • The Witcher: Vicdan Meseleleri
  • The Witcher: Of Flesh and Flame

Oyunlar

Uyarlamalar

Ek Bilgiler

  • Geralt'ın Ak Kurt lakabının Kadim Dilde karşılığı olan Gwynbleidd, Galce "Ak Kurt" anlamına gelen blaidd gwyn 'e benzemektedir.
  • CD Projekt Red firması, Raptr'de yaptığı Soru-Cevap etkinliğinde, Witcher için hazırlanan ilk çalışmalarda bazı değişiklikler yapılması şartıyla karakterin dişi olacağını belirtmiştir.
  • Polonya'da posta pullarında Geralt fotoğrafı yer almaktaydı.
  • Geralt, Soulcalibur VI’da konuk oyuncu olarak yer alır.
  • Geralt ayrıca Capcom'un Monster Hunter: World oyununda da yer alıyor.
  • Zdrada çizgi romanında Geralt'ın saçı, arkadaşı Gweld'i öldürme stresi ve acısı yüzünden beyazlaştı.
  • Zdrada çizgi romanında Geralt'ın, Kaer Morhen'e gitmeden önce Mousesack tarafından bakıldığı söyleniyor.

Notlar

  • Yakında

Yaşı

  • Yakında

Diğer

  • Witcher 2'nin tanıtım görsellerinde veya Geralt içeren farklı materyallerde, oyunun kapak görseli gibi, oyun içerisindeki Geralt modeli kullanılmamıştır. Geralt’ın yüzü için farklı bir model planlandı, ancak Polonya'daki protestolar nedeniyle CDPR eski modeli düzenledi ve oyuna yerleştirdi.

Galeri

  • Yakında

Referanslar

Advertisement