FANDOM

Tw3 achievements bookworm unlocked
"Devam etmek istediğine emin misin?"
Kitaptan / oyundan spoiler içeren sayfadasın!

John Geermer, Üçüncü Kuzey Savaşı sırasında bir grup Temerialı isyancı grubuna katılan ve aktif olarak Nilfgaard konvoylarına saldırarak malzeme çalan bir Temeria askeridir.

Biyografi Edit

Ak Bostan'dayken, Nilfgaard tedarik arabasına saldırılmasına yardım etti ve arabayı yoldan çıkarttı. Ancak araba, canavarlarla dolup taşan bataklıklara doğru yöneldi ve böylece ihtiyaç duyulan tıbbi malzemeyi ele geçirmeyi başaramadı. Bu koşul altında yapılacak en mantıklı şeyi yaptı, bataklığın dışına kamp kurup beklemeye başladı.

Eğer yardım edersen: Geralt geldiğinde John, arabası yoldan çıkmış ve zor durumda kalmış tüccar gibi davrandı. Geralt görevi başardı ve kutuyla geri döndü

...yakalayıp teslim edersen: Eski bir askerin sıradan bir hayduttan biraz daha fazlası olduğunu düşünen Geralt, onu en yakın Nilfgaard karakoluna teslim etti; bu şüphesiz John'un ölümü anlamına gelse bile.
...yakaladı ve erzaklarla gitti: Geralt, John'un istilacılarla mücadeleye devam etmesini söyleyerek gitmesine karar verdi.
...yakaladı erzaklar olmadan gitti: Geralt, John'un davranışlarının sadece malzemeler için olduğuna karar verdi ancak malzemeleri vermeden John'u serbest bıraktı. En azından hayatta kaldı.
...başarıyla kaçarsa: John, bataklıkta neler olduğunu asla öğrenemedi ancak witcherdan başarıyla kaçtı.

İlgili Görevler Edit