The Witcher Türkiye
Advertisement
Tw3 achievements geralt the professional unlocked.png
"Devam etmek istediğine emin misin?" - Kitaptan / diğer uyarlamalardan spoiler içeren sayfadasın!

Kambur Batağı Velen'in güney batısında yer alan ve büyük bir alanı kaplayan bataklık bölgedir.

Tarihçe

Kambur Batağı, çeşitli canavarlara ev sahipliği yapar. Ancak tehlikelere rağmen bataklığın ortasında yetim ve istenmeyen çocuklar için bir yetimhane ve Johnny adında dost canlısı bir iyenin mağarası vardır.

Kambur Batağı'nın Hanımları yerel halk tarafından tapılan üç gizemli varlıktan oluşur. Özellikle Aşağıağıl köyünün sakinleri, bataklığın çevresinde yer alan Velen'in diğer sakinleri gibi, Kocakarılar'a büyük güven duymaktadırlar. Bununla birlikte, sunulan bu hizmet ücretsiz değildir: Kendilerini hizmet karşılığı sunma konusunda oldukça olumlu yaklaşırlar. Hatta hanımlar tarafından öldürüleceklerini ya da yeneceklerini bilseler bile çocuklarını yetimhaneye gönderirler.

Bataklığın kalbinde yer alan yetimhane, Gran isimli bir kadın tarafından bakılmaktadır. Gran'ın Hanımlar ile iletişim kurabileceği bir şapeli vardır.

Garkolanlar çoğu sulak bölgede olduğu gibi Kambur Bataklığı'nda da sıkça görülen yaratıklardır ve zaman zaman su cadıları da görülmektedir. Kambur Bataklığı'nın yanında yer alan dağın yamacında da harpiler ve ejderan bulunabilir.

Konumlar

  • Aşağıağıl
  • Ejderkatili Mağarası
  • Paydos Evi
  • Kimbolt Yolu
  • Nilfgaardlı 'Merkez' Ordu Grubu Kampı
  • Yıkık Kule
  • Kambur Batağı Yetimleri

Notlar

  • Temeryalı Kral Geddes'in şövalyesi Meşevadili Martin, 7. yüzyılda bölgeyi kuleden yönetti. [1]

Galeri

Referanslar

  1. Yıkık Kule'nin harita açıklaması
Advertisement