FANDOM

Tw3 achievements bookworm unlocked
"Devam etmek istediğine emin misin?"
Kitaptan / oyundan spoiler içeren sayfadasın!

Sub-Pages:

Tomira 1272'de Ak Bostan'da yaşayan otacıydı.

Hayatı Edit

Tomira, 18 yaşında Nenneke Ana tarafından bir şifacı haline getirilmek üzere tapınağa alındı. Ancak, Tomira da dahil, neredeyse bütün acemilerin dikkatini çeken Goslav adındaki genç bir adam için tapınağı terk etti. İkisi birlikte bir yaz geçirdikten sonra Goslav Tomira'yı terk etti. Tapınağa dönmeye çalıştığında ise Nenneke tarafından reddedildi. Kendi ailesi, yolculuk için bir pelerin ve içinde az bir miktar para bulunan çanta vermek dışında onunla iletişim kurmayı reddettiler.

Tomira, hem güvenli olduğunu düşündüğü hem de kendisine ihtiyaç duyulduğunu hissettiği Ak Bostan'a ulaşıncaya kadar uzun süre seyahat etti. Bir vakte kadar, bölgede başka bir köylü olan Claer'in zamansız ölümüne kadar yakın arkadaş oldular.

Ak Bostan'da, 1272'deki Nilfgaard işgali sırasında, yollarda insanlara saldıran bir grifin sorunu baş gösterdi. Lena isimli bir kadın grifin saldırısında ağır yaralı bir şekilde kurtulmuştu ve bu gibi durumlarda tedavisi için kulübeye taşınırdı. Ne yazık ki Tomira'nın Lena'nın yarasına yenik düşüp ölene kadar onu mümkün olduğunca rahat ettirmeye çalışmaktan başka yapabileceği bir şey yoktu.

Geralt Lena'ya yardım ederse: witchera "lanet olsun" diyerek teşekkür eder ve karşılığında küçük bir hediye verir. Daha sonra, witcher kulübeye geri dönüp Lena'nın durumunu sorarsa, Nilfgaard askerlerinin onu alıp götürdüğünü ancak sebebini yada nereye götürüldüğünü bilmediğini söyler.

Savaşı Nilfgaard kazanırsa: Tomira, Nilfgaard'ın yönetimi altında köylülere ot temin ederek günlerini Ak Bostan'da geçirir.

Savaşı Redanya kazanırsa: Radovid tüm büyücüleri, otacıları ve simyacıları avlayıp öldürmeye başlar. Geralt, Ak Bostan'a geri döndüğünde, Tomira'nın kulübesinin bir grup cadı avcısı tarafından yakıldığını, Tomira'nın da bir kazığa bağlanarak yakılmaya hazırlandığını görür ve Tomira'yı kurtarır. Tomira Radovid'den ve vahşi cadı avcı gruplarından kaçmak için uzaklara gider.

İlişkili Görevler Edit

Notlar Edit

  • Kontrat: Kuyu Başındaki Şer görevini tamamladıktan sonra Tomira ile Claer hakkında konuşursan, sana güherçile ve bazı simya malzemelerinin de aralarında bulunduğu ödül verecek.
  • Ak Bostan Canavarı görevine başladığınız sırada Geralt'ın envanterinde geyikdikeni mevcutsa, görev hedeflerinde Tomira ile konuşmanız gerektiği belirtilmez.
  • Sızdırılan belgelerde, Claer ve Tomira'nın ikiz kardeş olmaları planlanıyormuş ancak sonrasında bu hikaye tekrar yazılmış.