FANDOM

Tw3 achievements bookworm unlocked
"Devam etmek istediğine emin misin?"
Kitaptan / oyundan spoiler içeren sayfadasın!
Tw3 achievements master marksman unlocked
"Çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz"
Bu sayfa henüz tamamlanmamış. Bu uyarı kaldırılıncaya kadar yazıda eksiklikler/bozulmalar meydana gelebilir. Sayfayı olabildiğince hızlı bir şekilde düzenleyerek size daha fazla rahatsızlık vermek istemiyoruz.

Sub-Pages:

Big Quote Left
Hayır! Teslim olmayacağım ve sallanmayacağım! Ben "Tepenin On dördüncüsü"! Artık karanlık Maribor Kulesi'ndeki korkmuş bir kız değilim..
Big Quote Right
- Triss, Elflerin Kanı

The WitcherEdit

  • Yakında

Günlük KaydıEdit

Triss, Kaer Morhen savunmasında ben ve diğer witcherlarla birlikte savaştı. Saldırganların lideri olan gizemli büyücüye karşı koyarken yaralandı ve bilincini kaybetti. Triss ironik bir şekilde büyüye karşı alerjik bir yapıya sahip. Ancak doğal şifa iksirleriyle toplanabilir.
Triss Merigold'la arkadaşız. Benim savaşta öldüğümü görmüştü ve yaşayan dünyaya geri dönüşüm onu çok şaşırttı. Triss bir sahire, türünün en etikili ve yeteneklilerinden biridir. Onun çok sayıda güçlü arkadaşı var ve Kaer Morhen witcherlarını da tanıyor. Kaleye giden yolu en iyi bilenlerden biri. Triss'in bana karşı bir şeyler beslediğini hissediyorum.
Sahire, Leo'nun cenaze töreninden sonra Vizima'ya ışınlandı. Yoğun temaslar kurup Semender hakkında bilgi toplamaya karar verdi. Triss Vizima'ya geldiğimde beni bulacağına dair söz verdi.
Triss beni bataklıkta buldu, Azar Javed ile çatıştığım yerde baygın halde yatıyordum. Beni Ticaret Mahallesi'ndeki evine taşıdı ve kendime gelene kadar başımda bekledi. Orada yatarken sihirli bir iletişim kutusunu kullanarak arkadaşıyla yaptığı dedikoduya kulak misafiri oldum. Artık biliyordum, diğer sahireler de Semender'le ilgileniyorlardı.
Geralt Alvin'i Triss'e bırakırsa:
Alvin'in Triss'le kalmasının daha doğru bir seçim olduğuna karar verdim. Yaptığım seçimi kendisine olan güvenime bir kanıt oalrak gördü ve Shani'den daha çok sevildiğini düşündü. Oysaki sadece ilişkimiz güçlenmişti.
Dandelion bana Triss'ten bir mektup getirdi. Sahire, Alvin'in iyi olup olmadığını soruyordu. Benim hakkımda endişeliydi. Aramızda samimi bir ilişkinin olmasını ve görevimim tamamladığımda Alvin'in yanımızda büyümesini arzuluyordu.

İlişkiEdit

  • Yakında

İlgili GörevlerEdit

  • Yakında

The Witcher 2: Assassins of KingsEdit

  • Yakında

İlişkiEdit

  • Yakında

Günlük KaydıEdit

  • Yakında

Geliştirici YorumlarıEdit

  • Yakında

İlgili GörevlerEdit

  • Yakında

The Witcher 3: Wild HuntEdit

  • Yakında

İlişkiEdit

  • Yakında

Günlük KaydıEdit

  • Yakında

Geliştirici YorumlarıEdit

  • Yakında

İlgili GörevlerEdit

  • Yakında

Ek BilgilerEdit

  • Yakında

NotlarEdit

  • Yakında

VideolarEdit

  • Yakında

GaleriEdit

  • Yakında

ReferanslarEdit