FANDOM

Tw3 achievements bookworm unlocked
"Devam etmek istediğine emin misin?"
Kitaptan / oyundan spoiler içeren sayfadasın!

Sub-Pages:

Willis 1272'de ocağı kundaklanmadan önceki 50 yıl boyunca Ak Bostan'da zırhçıydı.

Hayatı Edit

Temerya'nın düşmesi ve Nilfgaardlı askerler Ak Bostan işgal ettiklerinde Willis, kendisine gerekli malzemeleri sağladıkları sürece verdikleri işleri alarak onlara diğer müşteriler gibi davrandı. Her iki taraf içinde bir sadakat duygusu hissetmeyen cüceyi yerel halk küçümsemeye başladı. Birçok köylü yanlış bir şekilde onların sefil durumundan kazanç sağladığına inanıyordu. Bu durum kısa sürede atölyesinin yanmasına neden oldu.

Geralt yardım etmeyi kabul ederse: Willis, kundakçıyı bulup adalete teslim etmesi karşılığında witchera elinde kalanları teklif etti.

Geralt Napp’ın rüşvetini alırsa: Willis'e kundakçıyı bulamadığını söyleyecek.
Geralt Napp'ı teslim ederse: Willis Napp'in suçlarını çekmesi için Nilfgaardlıları çağırdı. Bu, bölge halkının cüceye karşı olan nefretini arttırdı; diğer zırhçıların çalışmaları kötü olsa da, küstahça işler yapmış olsalar da, cüceyle iş yapmamak için yarım günlük bir yolculuk yapıp diğer zırhçılara seyahat etmeye başladılar.

İlgili Görevler Edit

Notlar Edit

  • Vizima'ya gidip Ak Bostan'a geri döndüğünüzde, demirci ocağının tekrar yapıldığını görürsünüz.
  • Geralt kundakçının kimliğini ifşalamışsa, Nilfgaardlıların bölgeden çekilmesi halinde Willis'in de onlarla gitmesi gerektiği, kundakçının ölümündeki rolünden ötürü onun suçlu gösterilebileceğini söyleyecektir.